آخرین اخبار

وقوع بیش از ۱۳ هزار تصادف رانندگی منجر به مرگ در سفرهای نوروزی!

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۱۳ هزار تصادف رانندگی منجر به جرح و مرگ در سفرهای نوروزی رخ داده است.

اشتراک گذاری
13 فروردین 1403
کد مطلب : 12534

توازن

|

۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ۱۷:۳۰:۰۰
|

|

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۱۳ هزار تصادف رانندگی منجر به جرح و مرگ در سفرهای نوروزی رخ داده است.

|

۱۴۰۳/۰۱/۱۳ ۱۷:۳۰:۰۰

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در بازدید از محورهای مواصلاتی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جاده چالوس از ساعاتی پیش از سمت شمال به جنوب یک طرفه شد، همچنین در آزادراه قم و آزادراه قزوین شاهد بار ترافیکی پرحجمی هستیم.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه سفرهای مسافران نوروزی امروز، فردا و پس فردا ادامه دارد، افزود: ۱۳ هزار تصادف منجر به جرح و فوت افراد در این ایام رخ داده که ۹۰ درصد از خودروهای دخیل از نوع خودروهای داخلی و ۱۰ درصد از نوع خودروهای خارجی بودند.

رییس پلیس راهور فراجا ادامه‌ داد: سهم شماره گذاری خودروهای داخلی ۸۸ درصد و خودروهای خارجی ۱۲ درصد است و این آمار ۹۰ درصدی تصادفات نشان می‌دهد که خودروهای داخلی ۲ درصد بیشتر از سهم شماره گذاری دخالت داشتند.

سردار حسینی یادآور شد: سهم انواع خودروها در تصادفات مشخص است؛ به طور مثال انواع پژو ۳۰ درصد سهم تصادف داشتند، درحالی که سهم شماره گذاری آنها ۲۷ درصد است.

وی تصریح کرد: پس از جمع‌بندی طرح نوروزی به دقت سهم هر خودرو با در نظر گرفتن شماره گذاری، عامل انسانی و مولفه راه را در تصادفات جاده‌ای بررسی و اطلاع‌رسانی می شود.

رییس پلیس راهور فراجا همچنین گفت: بیش از ۱۳ هزار تصادف رانندگی منجر به جرح و مرگ در سفرهای نوروزی رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =